Tuesday, January 5, 2010

Cerita Gigolo

Seorang pemuda frusted mencuba-cuba menjadi gigolo.

Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu.Sesampainya dirumah, Dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik.

Si pemuda itu merasa nevous karana ini adalah pertama kalinya masuk ke bilik wanita lain.Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok.Semakin di fikir seperti itu, berahinya juga makin muncul.

Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata, "Kamu bukakan dulu baju kamu dan tunggu disini dulu ya, jangan ke mana-mana," ujar wanita itu kemudian keluar dari kamar.

Pemuda itu makin bingung kerana ditinggal keseorangan. Dan, dia malu untuk telanjang kerana tubuhnya kurus. Akhirnya dia membuka semua bajunya,dan menunggu di bilik.

"Ah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.

Tak lama kemudian, ibu itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil.Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu,"Tengok ni, Wati dan Budi, kalau malas makan badan kita jadi kurus seperti abang ni" Huahaha..ha. .ha..
Waaaaaaaaaa Serius nampak Baca tuuuu... HAHAHAHAHAAAA. ... ... ...

Pelancong Jepun

Seorang pelancong Jepun menahan teksi di depan hotel penginapannya untuk ke sebuah restoran. Setelah menekan butang meter tambang, teksi tu pun mula bergerak dengan perlahan.

Di lebuh raya, pemandu teksi tadi memandu dengan kelajuan sederhana. Tiba-tiba sebuah kereta memotong. "Ah, Nissan. Made in Japan. very fast", kata pelancong jepun itu.

Kemudian sebuah lagi kereta memotong dengan lagu."Ah, Toyota. Made in Japan. Very fast", kata pelancong Jepun itu lagi.

Kemudian sebuah lagi kereta memotong, lebih laju. "Ah, Mitsubishi. Made in Japan. Very fast", kata pelancong itu lagi, bangga dengan keluaran negaranya.

Apabila sampai restoran, pelancong itu mengeluarkan dompetnya untuk membayar tambang teksinya... ."RM200 please" kata pemandu teksi dengan selambanya.

"What? RM 200? it's not that far from the hotel?", kata pelancong itu tidak puas hati.

"Ah, Agrometer (meter teksi). Made in Japan. Very fast, jawab pemandu teksi tersebut dengan selambarnya....hikhikhikhik

1 comment:

Anonymous said...


http://tocool.in/yod They try to integrate many fashionable metals, from judgment for the over popular mode of Neon sunglasses.

http://copu.co/79g3 at one time Winner is confirmed, this Carry will fortune to participate several entries by the doing the following. aviator sunglasses Lowest toll usable! They fit identical comfortably--I was surprised "D" airman Sunglasses fall with an Outmoded silver titanium build. halt proper now and don't buy and unbroken them some Neon sunglasses.

Powered By Blogger