Sunday, August 16, 2009

Boleh percaya ke cinta internet

Percintaan diinternet tak boleh dipercayaai 100%
*I leb u, U leb me, tapi habok pon tak ada. Konon setia, cinta sampai mati gila - gila, tapi dimanakah kesetiaan dan kasih sayang tu dibuktikan? Telefon sampai subuh? Online sampai lebam? Takde pape pon. It's nothing. Ada daripada mereka, hanya menjadikan si dia tu sebagai pakwe/makwe no. 2 ataupun awek/balak online jer.

Hipokrit/Penipu
*"Pinggang i 32 setengah, i kulit kuning langsat" berikut keterangan si dia, tapi bila dah jumpa, masyaAllah, aku takut nak tengok. Tak sekuning buah langsat pon. Yang si laki pulak 'gebang' pulak "Esok i tunggu u tepi pokok rambutan, rambut i kerinting, badan i 'tough' dan tinggi" tapi tengok kecik kemetot. Adoyai.

Pembaziran masa
*Mana tak bazir masa, asyik - asyik tengok laptop, mengadap Pc dok cari awek/balak baru. Kalau dapat yang elok, alim dan warak takpe, tapi yang dapatnya kaki pompuan, laki gila seks dan banyak lagi.

Takut hadapi realiti
*Bab ni ada la juga sangkut paut. Yela, selalu ajak jumpa, takmboh. Nak jumpa je taknak. Alasannya tak bersedia. Tah makan tahun la bercinta dalam internet, sampai dah muak, nanti terus putus macam tu je.

Apa - apa pun, pendapat yang aku tulis tu tak lah 100% betul dan aku letakkan apa yang betul bagi aku. Tak semua orang baik ada kat internet ni.Satu lagi, selain chatting, cinta cyber boleh berlaku bermula daripada tambah kawan - kawan di laman web sosial network. Aku dah pernah dengar dari kekawan yang pernah alami semua ni. Satu lagi yang terbaru aku dengar, bercinta sesama blogger dan kalau blogger sosial ok la juga ini blogger politik..Aduyaiiiii
intenet oh intenet....hehehehe macam2 adaaaaaaa.....
TQ kepada luth....aku amik sikit2 info

No comments:

Powered By Blogger