Saturday, March 24, 2012

sABAR LAH SAYANG i LUV u


Seorang penjahat telah melarikan diri dari penjara setelah dia dihukum penjara 20 tahun. Dalam pelarian, dia menemui sebuah rumah banglo dan berjaya masuk kedalam rumah itu untuk mencuri wang. Tetapi yang ditemui hanya sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil. Penjahat itu memerintahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi.
Kemudian sambil mengikat tangan pengantin perempuan di kepala katil, penjahat itu telah mencium lehernya, lalu bergegas ke bilik mandi.

Sementara si penjahat berada di bilik mandi, suami telah berbisik kepada isterinya : “Istriku, orang ini penjahat yg kejam yg telah lari dari penjara. Lihat saja baju yg dipakai, dia mungkin sudah lama dipenjara dan belum pernah menyentuh wanita dalam waktu lama.Aku lihat bagaimana tadi dia mencium lehermu. Jika dia ingin mengadakan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya. Berikan dia kepuasan yg maksima. Orang ini berbahaya, jika marah, dia boleh membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang. I Love You…”

Sang istri menjawab, “Dia tidak mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia beritahu dia homo dan katanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan body lotion ? Saya jawab di bilik mandi. Saya rasa dia ingin mengadakan hubungan seks dengan abang, ingat abang jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya. Berikan dia kepuasan yg maksima. Dia tu berbahaya jika marah, Jadi bertahanlah sayang. I Love You too…”

TIADA KENA MENGENA DGN SAPA2 SEKADAR GURAUAN :))

No comments:

Powered By Blogger