Sunday, July 10, 2011

menarik minat wanita

“ Macam mana nak buat perempuan dekat ngan kita yea??” Itu Soalan yang selalu ditanya oleh setiap lelaki.

Bagaimana nak pikat wanita dengan mudah, perlukah kita menjadi diri sendiri atau seorang yang hipokrit? Kalau korang dah tahu apa yang patut dibuat, stop baca entri ni. Tapi , kalau nak tahu dengan lebih lanjut, keep on reading okay.

Mempunyai ilmu memikat wanita adalah proses yang menjadikan korang ni seorang ‘lelaki’ (deyy, jangan fikir kotor yee). Mungkin ada di antara korang rasa macam lelaki loser je bila kena reject dek kaum hawa ni kan?. Kalau korang frust dan nak ubah keadaan tu, sekarang korang dah berada di tempat yang betul.

Soalan di bawah mungkin dapat membantu.

  1. Bila korang bersama dengan seorang awek cun , ada tak korang rasa nervous ke? Berpeluh ke? Nak cakap apa-apa pun susah. Lidah pun dah macam kena stapler??
  2. Ada tak korang fikir yang korang ni perlu jadi orang kaya atau orang-orang penting untuk dapat awek?
  3. Korang tak berani ajak perempuan keluar dating sebab takut kena reject?
  4. Bila perhatikan sekeliling, rasa macam korang je yang tak ada awek?
  5. Korang rasa kena ada luck baru boleh dapat awek?

Kalau korang mengangguk untuk semua soalan di atas ,jangan risau ye. Mata korang akan terbukak dengan lebih luas kejap lagi.
Kebolehan memikat kaum hawa ni sebenarnya takdelah susah sangat. Ramai lelaki menganggap yang kaum hawa ni berkuasa dan control semuanya. Itu pasal la ramai jugak yang kena Queen Control. Huhuhu.. Kaum lelaki lah yang lebih berkuasa sebenarnya. Korang Cuma perlu tahu cara nak guna dengan betul dan efektif . Korang kena sentiasa konfiden dan yakin pada diri sendiri. Itu yang perempuan cari dan suka. Diorang ni boleh detect tahap ke-konfiden-nan korang tau. Ramai lelaki yang nervous , tak berani nak pandang muka diorang , nak bercakap pun segan. Bila jadi macam ni, diorang akan fikir yang korang ni tak suka atau berminat kat diorang.
Kadang-kadang orang lelaki ni tak tahu mana nak pergi tempat yang boleh jumpa perempuan. Nak cari awek, tak perlu susah-susah. Cara paling mudah, cari aje kat FB , Tagged, atau social network yang sewaktu dengannya. Dengan cara ni, korang boleh cari mana – mana awek yang sesuai ngan personality korang. Cumanya, jangan gelojoh pulak.. relaks, slow and steady ye kawan- kawan.

Selamat maju jaya !

2 comments:

Anonymous said...

HAAA..jgn plak laki org g cari pompuan..bini org plak g cari jantan..senang benor erk..carik kt internet jew dh dpt..huhuhuu

ceriteraku said...

klu kita mencintai org yg dah berpunya nih byk mendatangkan keburukan contohnya mkn hati, sakit hati, n mcm2 lah yg akn bt emosi kite terganggu... lebih baik kita buang rs cinta pd seseorg yg dah berpunya tue jauh2 sbb kita sendiri yg akn memendam perasaan tersebut.... lama2 bleh jadik penyakit wooo....yg paling penting, jika lelaki/pompuan tu dah berkahwin, cuba bayangkan anda di tempat isteri/suami dia, apa yg awk rasa?
TQ pengomen yg tak bernama

Powered By Blogger